23 Ocak 2013 Çarşamba

Starbucks Havası


                Şimdi bi’ çoğumuz artık dışarda ders çalışmak istediğimizde gidilebilecek en güzel adresin Starbucks olduğunun farkında.Maalesef durum böyle.Hani starbucks’ın tekeline aldığı bi’ ders çalışma furyası var ortalıkta.Evet ben de bunları Starbucks’ta oturmuş yazıyorum sizlere bu ne perhiz bu ne yarak kafası diyeceksiniz,kabul.Ama ne kadar eleştirsem de burda oturup kahve içmeyi çok seviyorum.Hani daha güzel seçeneklerim olsa emin olun oraya gideceğim.Her neyse sözü fazla uzattım.Sizlere burda bulunan insan tiplerinden bahsetmek istedim birazcık.
                İlk olarak hakkaten ders çalışma amacıyla gelenler var buraya,hakikaten ders çalışmaya gelmişler yani,oturuyolar kasıyolar bi’ şekilde harıl harıl,görenlerin maşallah diyeceği cinsten insanlar bunlar.Kendimle kıyaslamam gerekirse ben buraya geldiğim hiç bi’ gün amacıma sadık kalıp da doğru düzgün ders çalışamadım; zira sigara içen bi’ adamın starbucks’ın içerisinde,sigara içilmeyen bölümünde koltuklara oturup ders çalışması,kahve eksenli bi’ ortam olduğu düşünülürse epey zor oluyo’ ,benim açımdan öyle en azından.Yani 20 dakika çalışıyorsam,10 dakika da sigara içiyorum.Anlamsız.İsraf.Orospu çocukluğu resmen.
                Bir de buraya ders çalışmaya gelen sikimsonik bi’ tür var ki onlar sadece arkadaş sohbetinde nerdeydin diye sorulduğunda “Starbucks’ta ders çalışıyodum yaaa “ deme saikiyle yola çıkmış  sik kafalı japon askerleri.Evet onlara göre işbu mekan kendisini çok daha havalı,kuul ve zengin hissettiriyo’.Hele kendi içinden görebilseniz bi’ de siz o ibneyi,bu cümleyi kurarken kendinizi Moğol imparatoru hissetmezsiniz adam değilim.Adam STARBAKS’TA AMK ÖTESİ VAR MI? Daha ne olsun yani.
                Diğer ilginç türümüz buraya hiç amacı olmadan gelen ama yine burda bulunmayı kuulluğun birincil öğesi olarak gören hanım kızlarımız.Onlar buraya gelir bi’ adet kahve alır ve saatlerce otururlar.Evet yanlış duymadınız bi’ kahve.E self-servis sisteminin güzel yanlarını kullanıyor ablalarımız ve saatlerce oturma hakkını kendilerinde buluyorlar doğal olarak.Hatta şöyle örnek vermek gerekirse hayallerinde yaşadığı o kuul imajı bir adet latte’yle sağlıyorlar.Evet evet 6.75 TL ile hanım kızlarımız artık kuul olabiliyor.İnanabiliyo’ musunuz?(şuan sanırım orta boyu 6.75TL) E biz şimdi bu mantaliteyi siksek mi sabaha mı bıraksak buna karar vermemiz gerekiyo’ dostlar.
                Çeşit çeşit insanlar mevcut olmakla beraber benim de içinde bulunduğum(kendimi kurtarayım)  KAHVE İÇMEYİ SEVEN insanların mevcut olduğunu unutmamak gerekiyo’ tabii ki.Ama şimdi bir öğrenci olarak,öğrencilerin ellerindeki kısıtlı parayla ne şartlar altında geçindiğini hesaba kattığımızda 10 liraya bi’ kahve içmek;kahve içmeyi sevmek değil,anal seksten zevk almak anlamına geliyor bence.Zenginmiş gibi yapmanın anlamı yok.Ayın sonunu zar zor getiren adamlarız bi’ çoğumuz.O sebeple asıl zenginlik fakir olduğumuzu kabul etmektir diyerek herkesi özüne dönmeye davet ediyorum.ÖZÜNÜZE DÖNÜN AMK.gelin bulvar börekçisinde kıymalı börek yiyelim gerçi kıymalı börek yemek bile artık lüks işi oldu.Fiyatları altınla paralel bir şekilde artıyor kodumun böreğinin.Onu başka bir gün konuşuruz.

Ve şunu unutmamak gerekir ki: ”Aşk bu kızıl ötesi,yaralı müzesi hareket edemem.” Si ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder