24 Ocak 2013 Perşembe

Şeytan azapta gerek.


Sizin de başınıza geldi biliyorum. Hani birazdan anlatacağım durumda ya aktif ya da pasif olarak bulundunuz daha önce. Eminim. Tabi tek istisnası şu yaşınıza kadar sevgiliniz olmaması olur. Eğer öyleyse kapatın bu bloğu; zira sizi ilgilendiren hiç bi’ sik yok burada. Her neyse ufaktan bilgi vereyim size konuyla ilgili. Konu “yakın arkadaşımızın eski sevgilimiz, eski fuckbuddy’miz veya zamanında görüştüğümüz veya hoşlandığımız insanla konuşması, görüşmesi veya sevişmesi. ”
İnsan neden birisinden hoşlanır? Bunun cevabını kısıtlı psikoloji bilgimle vermem gerekirse, bunun nedeni tamamen içgüdülerimiz, hormonlarımız ve saymaya gerek görmediğim bir sürü siksok duygu. Peki insan neden yakın arkadaşının eski sevgilisinden hoşlanır? Bunun cevabı da aynı. Yok canım öyle şey olmamalı demeyin, bu duygular şakaya gelmez, bu duygular bizim kontrolümüz dışında gelişir, olur yani öyle şeyler. Ben olmaz demem. Ama tabi olmaması için insanın kendisine vurabileceği en önemli ket “ulan yakın arkadaşımın eski sevgilisi, zartı, zurtu” cümlesidir. Bu keti vurdun vurdun, vurmadın işte orda başlıyor orospu çocukluğu.
                Şimdi benim başıma da geldi zamanında onun için böyle bilerek anlatıyorum bu olayı, tabi her olay farklı biçimlerde tezahür etse de işin özü aslında aynı, “piçlik”. Ama burada ben piçliği sınıflandırıyorum. Yani kendisine engel olamayıp hoşlandığı için bi’ şeyler yaşayan piçle, cinsel duygularını gidermek için bi’ şeyler yaşayan piç aynı değil bu olaylarda. Benim daha çok sinir olduğum durum cinsel amaçlar oluyo’ nedense; çünkü hoşlanan adama ne yapalım amk, hoşlanmış işte engel olamamış kendine. Ama cinsel saikler öyle değil. Bu ağır orospu çocukluğu dostlarım. Tutucaksın sikini veya amını ( amını tutan kızlar nasıl tuttuklarını bana daha sonra anlatırlar.merak ettim çünkü. ) yine de yapmayacaksın öyle işler.  Tabi şimdi burada,  yukarda saydığım fuckbuddy’ler konusunda ben de genişim, o konuda bi’ şey diyemem. Yani arkadaş ortamında “kanka karı paslaşana” diye muhabbet döndüğünde eminim herkes bu arkadaşları paslıyordur. Sadece bizim ortamda değil tüm erkek ortamlarında bu durum böyledir kanımca; hatta Fuckbuddy’sini kıskanan erkek bizim ortamda gavat sıfatını kazanır ve taşak konusu olur. Ama ortada yaşanmışlıklar ve duygular olduğunda herkes ister istemez tabi bu konuya sinir oluyo’ ve sonuna kadar haklı duruma geçiyo’ .
                Bi’ de bunun bilgilendirme yada izin isteme safhasına giren piçler var. Bunlara ayrı başlık açmak gerekiyo’.  Yani ben bi’ bok yaptım, başkasından duyma benden duy ayağına olayı meşrulaştırmaya çalışan insanlar bunlar. Yani sizin o durumda “Ya gerçekten bak bunu başkasından duysaydım anneni sikerdim, senden duyduğum için gideyim de çilekli milkshake içeyim” demenizi bekliyor bu piçler. İzin isteyen kesimse aradaki hatır bağını kullanarak zaten izin alırım, o süreden sonrada her bi’ boku yiyebilirim mantığında olan bencil insanlar. Bu durumda da sizden “ Ya canım bak ben izin veriyorum istersen yanımda sevişebilirsiniz, hatta istersen bak taktik vereyim kulak memesinden öp çok hoşuna gidiyo’.” demenizi bekliyorlar kanımca. Tabi durum pratikte böyle olmuyo’ her ne kadar sinir olsak da karşımızdaki insanı çok sevdiğimiz için hiçbir şey demiyor fakat içimizden “vay amk yavşağa bak” cümlesini sıkça tekrar ediyor ve durumu kabullenmiş gibi yapıyoruz.
                Ben bu durumlarda ne yapmanız gerektiği konusunda size tavsiyelerde bulunamam ama eğer çok sinirinizi bozduysa hiç bi’ şey demeyin ve ilk fırsatta gidin eski sevgilisini sikin. İçiniz rahat olsun bunu yaparken; çünkü şeytan azapta gerek dostlar. NİHAHAHA! 
               
                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder